Nilex Shared Service


Shared Services på Nilex Platformen gør det muligt for flere afdelinger at arbejde på tværs og dele opgaver mellem hinanden. 
En Nilex Service Platform som dækker alle afdelinger behov.


Single Point of Contact i Shared Services
"Nilex kan bøjes i alle retninger, og derfor kunne vi nemt udvide systemet til også at omfatte 
sags- og opgavestyring i Human Ressource og uddannelses-afdelingen." 

Henrik Nelleager, Glostrup kommune

Få en enkel servicestruktur

Ansatte har brug for mange forskellige interne services i en virksomhed. Hver enkelt serviceafdeling har sin egen måde at modtage og håndtere servicehenvendelser på. Det gør det ofte svært for brugeren at finde ud af, hvor og hvordan de skal henvende sig for at rekvirere en intern service.

Single point of contact princippet sætter brugeren i centrum, og gør det nemt for den enkelte at rekvirere service- og support.

Shared Service

Flere afdelinger på samme serviceplatform

Hver enkelt serviceafdeling kan få sit eget rum i løsningen, og kan efter behov, enten køre isoleret fra andre afdelinger eller åbne op over for samarbejde med de andre afdelinger i forskellige niveauer.

Help Desk Shared Service Center

Er du nysgerrig på flere funktioner?

 
 
 

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig.
Navn
*
E-mail
*
Telefon
 
Bemærkning
 
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.