Nilex Service Desk

ITSM løsningen fra Nilex er ITIL certificeret, og bruger ITIL i en moderne form som kan tilfredsstille selv meget store organisationer.

Request Fulfillment
Incident Management
Problem Management
Change Management
Knowledge Management
Service Level Management
Service Catalogue Management
Service Asset & Configuration Management
CMDB Graphical Relations

Service Desk løsning

Nilex har udviklet softwareløsninger til Service Management, Service Desk og Asset Management i mere end 15 år. 
Nilex har oplevet en positiv udvikling i Skandinavien og har i dag mere end 1000 kunder.

Vores Service Desk løsning giver jer bedre service- og supportprocesser, og vores løsning understøtter ITIL. 

Nilex Service Platform (NSP)

Video om vores Nilex Service Platform

Se vores video om Nilex Service Platform, hvor du kan opleve hvordan vores løsning kan hjælpe dig til at gøre 
service og support nemmere og mere effektivt.

"Vi har i projektgruppen drøftet, om det virkelig kunne passe, at et så stort system kan indføres uden problemer. 
Men det er virkeligheden, og vi får meget ros for den nye Service Desk."

Birgitte Madsen, Dansk Bibliotek Center

ITIL Processer

Nilex Service Platform er compliant med ITIL's framework. 

Incident & Request - Problem Management - Change Management 
Service Level Agreement - Configuration Management - Knowledge Management

ITIL processer- Nilex Service Platform

ITIL Compliance

Nilex Service Platform har været gennem en ITIL-verifikation, og er blevet godkendt til at være ITIL Compliant.


Nilex Service Desk ITIL
 

Brug flere servicekanaler til Service Desk

Nilex Service Platformen kan anvende flere servicekanaler, 
som giver kunden flere muligheder for at henvende sig til service-afdelingen.


Det handler om at være tilgængelige der hvor jeres kunder er.


Help Desk supportkanaler

Cloud løsning eller On-premise

Som kunde vælger du selv, hvad der er bedst. Du kan frit vælge mellem at køre Nilex på egen server eller som en Cloud løsning.

Hvis du vælger en Cloud løsning, skal du ikke tænke på andet end at bruge løsningen. Vi sørger for alt det bagved liggende, som vedligehold af server, opdatering, backup og oppetid. 



Nilex Cloud Help Desk & Customer Service

Er du nysgerrig på flere funktioner?

 
 
 

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig.
Navn
*
E-mail
*
Telefon
 
Bemærkning
 
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.