Håndter sociale medier med Nilex Service Platformen


Vores sociale kontaktcenter forener jeres sociale samtaler fra Chat, Facebook og Twitter i Nilex Service Platformen. Dette gør det nemt og overskueligt at tildele samtalerne til en ansvarlig person, som kan besvare de forskellige indlæg.
  
 
ServiceDesk - Facebook integrator

Facebook

Vores Facebook integration giver dig mulighed for at få vægopslag og beskeder oprettet som sager i Nilex. Serviceteamet kan herefter besvare indlægget i Facebook uden at skulle forlade Nilex.
ServiceDesk - Twitter integration

Twitter

Med Twitter til Nilex, kan du nemt samle og besvare tweets fra dine kunder og slutbrugere. Det giver også mulighed for at overvåge Twitter. Du kan finde samtaler der omhandler din virksomhed og dine produkter. Disse kan oprettes som sager i Nilex.
ServiceDesk - chatfunktion

Chat

Vores indbyggede chat-funktion giver dine kunder og brugere i din virksomhed øjeblikkelig adgang til at chatte med service-afdelingen. Chat-dialogen kan direkte overføres til en opgave i Nilex. Så har man nemt dokumenteret, hvad man har drøftet og aftalt på Chat.
 
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.