Service Level Agreements i Nilex

Med den inbyggede SLA funktion kan du præcist identificere serviceniveauet i din virksomhed. SLA funktionen er vigtigt i servicerelationer, hvor man har garanteret kunden et bestemt serviceniveau.

Med Nilex kan man nemt dokumentere overfor kunden at servicen rent faktisk leveres.

  • Synliggørelse af dead-lines 
  • SLA eskaleringsprocesser 
  • Rapportering på servicemål

Nilex SLA hjælper din organisation med at få opfyldt servicemål. Du kan måle de forskellige serviceaftaler og KPI'er til responstider og løsningstider.

 

KPI Service Level Management Nilex
 
SLA i Service Desken

God service fastholder kunder

Dine kunder forventer altid god service. Så vis dine kunder at jeres virksomhed har en effektiv servicestruktur og synlige processer, som sikrer en altid god service.

En synlig SLA er en god måde at få afstemt dine kunders forventninger. 

Kunderne kan lide gennemsigtighed og åbenhed i servicerelationen. Når en kunde henvender sig vil de gerne have hurtige svar.

Skræddersy SLA betingelser 

Nilex SLA løsningen er meget fleksibel. Den giver dig mulighed for at lave SLA, som er skræddersyet til dine forskellige kunders krav. Du kan oprette flere SLA regler og anvende dem på bestemte kunder.

På denne måde kan du være sikker på, at vigtige SLA'er ikke overtrædes. Du vil modtage en meddelelse, hvis SLA mål overskrides.
Screenshots Service Level Management
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.