Ticket Management

Nilex Service Platform er en yderst moderne og fremtidssikret Ticket Management software løsning. Løsningen hjælper jeres service & support team med at udføre effektiv sagsstyring og opgaveløsning. 

Nilex kan på grund af sin tilpasningsevne anvendes af mange forskellige typer virksomheder. Både private og offentlige virksomheder anvender vores løsning. Vi leverer både til mindre virksomheder og store komplekse organisationer. 


 

Skaber overblik over sager og opgaver

Med Nilex kan I samle alle henvendelser fra kunder og brugere på ét sted. Det giver et fantastisk overblik over alle sager. 
Systemet hjælper jer med at få fordelt opgaver til den rette person, som kan løse opgaven.

Nilex Ticket Management Dashboard

Dialog i én samlet tråd

Al kommunikation fra sagen, udgående såvel som indgående, logges automatisk i en tråd på den enkelte sag. Så kan man i support hurtigt få overblik over sagens forløb. Sagsbehandleren modtager automatisk en notifikation, når brugeren skriver til sagen.

Medarbejdere kan skrive interne noter på sagen, som ikke er synlig for Kunden eller Brugeren. Kun interne medarbejdere har adgang til at læse interne noter på sagen.

Nilex Help desk - overblik over egne sager

Responsivt design i HTML5

Nilex Help Desk er bygget på den moderne teknologi, HTML5, hvilket giver platformen et responsivt design på Service Portalen. Det betyder, at løsningens brugerflade tilpasser sig størrelsen på din skærm.

Smart Eye funktionen

Nilex Smart Eye gør det nemt at læse beskrivelsen på sagen uden at skulle åbne sagen. 

Du skal blot stryge musen henover sagen, så får du en forhåndsvisning af indholdet. Flytter du musen væk, forsvinder forhåndsvisningen igen. 
Når en af dine sager modtager en meddelelse, bliver du informeret af systemet. Systemet opdateres, og du modtager en e-mail med information.

Nilex Preview funktion