Nilex kundesupport


Få et moderne kundeservice- og opgavesystem, der hjælper jer med at skabe den gode kundeoplevelse, 
som gør det enkelt at yde professionel service og support. Med vores løsning får du bedre overblik over kundernes henvendelser, som kan vises i rapporter. Du får bedre og mere struktur på kommunikationen med kunderne, og du vil få bedre arbejdsprocesser.

 

Sæt fokus på god service

Det skal være nemt og simpelt at få hjælp. Kunden henvender sig ét sted, uanset hvilken problemstilling, der er tale om. 
Vi kalder det Single-Point-of-Contact

Nilex Shared Services platform
 
University College Lillebælt logo

Vi valgte at investere i Nilex, fordi det er brugervenligt og hurtigt at implementere. 
Samtidigt kan systemet bruges af forskellige serviceområder i organisationen. 

Martin Rømer, Service Desk koordinator hos UCL

Flere servicekanaler

Med Multi Channel Support får kunden mulighed for at vælge den servicekanal, som passer bedst.
Henvend dig til kundeservice via forskellige supportkanaler.

Cloud løsning - kør fra skyen

Vi sørger for installation, vedligeholdelse og backup af løsningen. 

Så kan I fokusere på at levere en god og professionel service.

Nilex Service Platform Clou d

Læs mere om systemet her

 
Nilex sagsstyring ikon
Nilex Self Service Portal ikon
Nilex Knowledge Base ikon
Nilex Service Katalog ikon
Nilex Mobile App ikon
Nilex rapporter ikon
 
Nilex Dashboard ikon
Nilex Survey ikon
Nilex SLA ikon
Nilex Asset Management ikon
Nilex Social Media Management ikon
Nilex aktivitetsstyring ikon
 
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.