Help Desk System til It support

IT Help Desk Software
Single-Point-of-Contact med flere servicekanaler 
til Help Desk systemet
Nilex Help Desk software er et moderne It support system, som hjælper din It-afdeling med at blive bedre til at levere en solid og stabil It-support med service af høj kvalitet.
Med et moderne Help Desk System og effektive processer kan i give en fremragende service og kunderne vil få en positiv oplevelse af jeres Customer Service.

Nilex er et web-baseret Ticketing System, som gør at brugere og kunder nemt kan kontakte It-support funktionen, som også kaldes Help Desk. Henvendelse sker via en af de indbyggede servicekanaler e-mail, telefon eller Self Service Portalen. 
 
 

Single Point of Contact


Henvendelse modtages struktureret i Help Desk systemet udfra principperne omkring Single-point-og-Contact (SPOC), som gør det nemt for brugerne eller kunder at komme i kontakt med Service-afdelingen. SPOC er et begreb fra ITIL-framework.

Når en henvendelse er oprettet i systemet, så foregår og logges al dialog mellem It-support og brugeren, og e-mails, beskeder og interne noter samles på sagen i en overskuelig historik. 

Både drift og support i It-afdelingen kan få glæde af vores Help Desk software. Support afdelingen kan benytte sig af systemets Help Desk funktion, og de mange funktioner, som understøtter god Customer support. It drift-afdelingen vil kunne få fordele af at optimere og skabe stabilitet i It-infrastrukturen med bedre processer for ændrings-håndtering (Change process), vidensdatabasen (Knowledge Base) og Asset Management funktionerne. 
Help Desk supportkanaler
Single Point of Contact med flere servicekanaler 
til Help Desk systemet 

Hvad er It Help Desk?



En It Help Desk funktion i en It-afdeling giver kunder eller slutbruger support og information på virksomhedens produkter og It-services. 

Formålet med en Helpdesk er normalt at fejlfinde på og løse It problemer, og give vejledning om produkter som computere, software og andet elektronisk udstyr. 

Virksomheder leverer normalt Help Desk support til deres kunder via forskellige kanaler som telefon, selvbetjeningsportal (Self Service), chat eller e-mail. 


Helpdesk system med nyeste teknologi

Vores software løsning til It Help Desk har et moderne design. Vores Helpdesk software er bygget på de nyeste teknologier som HTML5, AngualrJS, NodeJS og Grunt.
 
Nilex HelpDesk System flere enheder

Enkelt og brugervenligt It-support system

Vi har i vores løsninger til It-support fokus på brugervenlighed og intelligente funktioner.
Vi gør hverdagen nemmere for supportere.

Nilex Helpdesk System

Help Desk App

Få fuld mobilitet i din opgavestyring ved at anvende vores Nilex Helpdesk App

Nilex Help Desk App til Smartphone
 
 

Informationsflow

Kunden bør opleve en struktureret og relevant information undervejs i forløbet. 
Vi hjælper med en automatisering af din information til kunderne.

Nilex automatiske mailflow

Moderne Help Desk løsning

Se vores video om vores Nilex Helpdesk løsning. 
Helpdesk systemet hjælper dig med at kunne levere en effektiv service og support til dine kunder

Moderne Service platform
Effektive processer
Automation og mobilitet
 

Multi Channel Support


Systemet gør det nemt for kunderne at komme i kontakt med jeres support.
Det handler om at være tilstede der hvor jeres kunder er.

 

Henvend dig til kundeservice via forskellige supportkanaler.

Læs mere om systemet her

 
Nilex sagsstyring ikon
Nilex Self Service Portal ikon
Nilex Knowledge Base ikon
Nilex Service Katalog ikon
Nilex Mobile App ikon
Nilex rapporter ikon
 
Nilex Dashboard ikon
Nilex Survey ikon
Nilex SLA ikon
Nilex Asset Management ikon
Nilex Social Media Management ikon
Nilex aktivitetsstyring ikon
 
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.