Service Level Agreement

Med den inbyggede SLA funktion kan du præcist identificere serviceniveauet i din virksomhed. SLA funktionen er vigtigt i servicerelationer, hvor man har garanteret kunden et bestemt serviceniveau.

Med Nilex kan man nemt dokumentere overfor kunden at servicen rent faktisk leveres.

  • Synliggørelse af dead-lines 
  • SLA eskaleringsprocesser 
  • Rapportering på servicemål
Nilex SLA hjælper din organisation med at få opfyldt servicemål og måle de forskellige serviceaftaler og KPI'er til responstider og løsningstider.
 

KPI Service Level Management Nilex
SLA i Service Desken

God service fastholder kunder

Dine kunder forventer altid god service. Så vis dine kunder at jeres virksomhed har en effektiv servicestruktur og synlige processer, som sikrer en altid god service.

At kunne indgå aftaler med en synlig SLA er en god måde at få afstemt forventninger mellem dit supportteam og dine kunder.

Kunderne kan lide gennemsigtighed og åbenhed i servicerelationen. Så når en kunde henvender sig, så vil de gerne vide hvornår de kan forvente et svar, og hvornår de får præsenteret en løsning.

Skræddersy SLA betingelser 

Nilex SLA løsningen er meget fleksibel og giver jer mulighed for at lave SLA, som er skræddersyet til dine forskellige kunders krav. Du kan oprette flere SLA regler og anvende dem på bestemte kunder.

På denne måde kan du være sikker på, at vigtige SLA'er ikke overtrædes. Sker det, at de er tæt på at blive overtrådt, så vil de rette folk blive informeret omkring dette i tide.
Screenshots Service Level Management

Funktioner

 
 
 

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 


Navn
*
E-mail
*
Telefon
 
Bemærkning