Nilex rapporter

Det kan være afgørende for en serviceafdeling at kunne måle sit serviceniveau og måle om kundetilfredsheden er god eller dårlig. Nilex Service Platformen gemmer automatisk alle data om jeres servicehenvendelser og opgaver. 

Med Nilex data kan i få vist rapporter om opgavehåndteringen og om serviceniveauet opfyldes.


Nilex Service Desk standard rapporter

Få indsigt med rapporterFå et indblik i, hvordan jeres servicehenvendelser og opgaver fordeler sig på forskellige services og kunder.

Servicehenvendelser
Opgavehåndtering
Service Level Agreements
Kundetilfredshed (Brugerundersøgelse) 

Rapportfunktionen giver indsigt i fordelinger og serviceniveau. Information som giver værdi i enhver service-afdeling, der ønsker at se hvilke områder der kan forbedres.


Nilex Service Desk rapport på kategorier

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et opkald. Det eneste du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen. Så vil en af vores medarbejdere kontakte dig.
Indtast dit navn
*
Indtast dit telefonnummer
 
Skriv eventuelt en meddelelse
 
'
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.