Brugerundersøgelse (Survey)

Det kan være svært at vide, hvordan ens kunder opfatter den service, de modtager. Derfor har vi indbygget en funktion, som gør det muligt at få respons og feedback fra kunderne.

  • Send Survey e-mail når en sag afsluttes 
  • Syntes godt om funktion 
  • Survey rapporter 

Med Survey Rapporten er det nemt og overskueligt at danne sig et overblik over besvarede spørgeskemaer. Her kan I vælge at få vist fordelingen af svarene ved hjælp af tekst og diagrammer. Når en given tilfredshedsundersøgelse er fuldført, kan I vælge at publicere denne, så brugerne via kundeportalen også kan finde information omkring resultatet af undersøgelsen.

Brugertilfredshed

Undersøgelse af brugertilfredshed

Ofte viser det sig, at den service, man leverer, bliver opfattet anderledes end forventet. Det er dog ikke altid, at man bliver gjort opmærksom på dette, hvorfor det kan være svært at forbedre servicen.


Det er derfor altid vigtigt at undersøge kundernes opfattelse af den service, de modtager. Det kan man gøre i Nilex ved hjælp af spørgeskemaer, som automatisk sendes til kunden efter en afsluttet servicehenvendelse.

Er du nysgerrig på flere funktioner?

 
 
 

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig.
Navn
*
E-mail
*
Telefon
 
Bemærkning