Customer Service Software


Få et moderne kundeservice- og opgavesystem, der hjælper jer med at skabe den gode kundeoplevelse, 
som gør det enkelt at yde professionel service og support. Med vores løsning får du mere struktur og bedre overblik over kundernes henvendelser. Du får bedre arbejdsprocesser, mere automatisering og bedre kommunikationen med kunderne.

 

Sæt fokus på god service

Det skal være nemt og simpelt at få hjælp. Kunden henvender sig ét sted, uanset hvilken problemstilling, der er tale om. 
Vi kalder det Single-Point-of-Contact

University College Lillebælt logo

Vi valgte at investere i Nilex, fordi det er brugervenligt og hurtigt at implementere. 
Samtidigt kan systemet bruges af forskellige serviceområder i organisationen. 

Martin Rømer, Service Desk koordinator hos UCL

Flere servicekanaler

Med Multi Channel Support får kunden mulighed for at vælge den servicekanal, som passer bedst.

Nilex Service Management systemet kan benytte flere servicekanaler, som kan bruges som indgange til at rekvirere service og support.

Cloud løsning - kør fra skyen

Vi sørger for installation, vedligeholdelse og backup af løsningen. 

Så kan I fokusere på at levere en god og professionel service.

Nilex Service Platform Clou d

Læs om Nilex Service Platform funktioner her

 
Nilex sagsstyring ikon
Nilex Self Service Portal ikon
Nilex Knowledge Base ikon
Nilex Service Katalog ikon
Nilex Mobile App ikon
Nilex rapporter ikon
 
Nilex Dashboard ikon
Nilex Survey ikon
Nilex SLA ikon
Nilex Asset Management ikon
Nilex Social Media Management ikon
Nilex aktivitetsstyring ikon