Service Level Agreements i Nilex

Med den indbyggede SLA funktion kan du præcist identificere serviceniveauet i din virksomhed. SLA funktionen er vigtigt i servicerelationer, hvor man har garanteret kunden et bestemt serviceniveau.

Med Nilex kan man nemt dokumentere overfor kunden at servicen rent faktisk leveres.

Nilex SLA hjælper din organisation med at få opfyldt servicemål. Du kan måle de forskellige serviceaftaler og KPI’er til responstider og løsningstider.

SLA dashboard screenshot
Synliggørelse af deadlines
SLA eskaleringsprocesser
Rapportering på servicemål

Prøv vores gratis ITSM demo af Nilex i dag

God service fastholder kunder

Dine kunder forventer altid god service. Så vis dine kunder at jeres virksomhed har en effektiv servicestruktur og synlige processer, som sikrer en altid god service.
En synlig SLA er en god måde at få afstemt dine kunders forventninger.
Kunderne kan lide gennemsigtighed og åbenhed i servicerelationen. Når en kunde henvender sig vil de gerne have hurtige svar.

SLA threshholds screenshot

Skræddersy SLA betingelser

Nilex SLA løsningen er meget fleksibel. Den giver dig mulighed for at lave SLA, som er skræddersyet til dine forskellige kunders krav. Du kan oprette flere SLA regler og anvende dem på bestemte kunder.

På denne måde kan du være sikker på, at vigtige SLA’er ikke overtrædes. Du vil modtage en meddelelse, hvis SLA mål overskrides.

SLA aftale screenshot