Supportkonsulent hos IT-gazelle virksomhed 

Infrasoft - Service Management

Er du teknisk dygtig og har gode kommunikationsevner, og lyst til at arbejde i en IT-gazelle virksomhed, så vil denne stilling hos Infrasoft måske være noget for dig. Du vil efter oplæring hos os få en bred viden om vores spændende softwareløsninger. Din viden bruger du til installation, drift og support af vores løsninger, hvad enten de kører hos vores kunder eller fra vores Cloud-datacenter.Du kommer til en virksomhed hvor professionalitet, kvalitet og god service står højt på vores agenda, da det er fundamentet for en stor kundetilfredshed og vores fortsatte vækst fremadrettet. Vi har en uformel omgangstone, god humor og et stærkt fællesskab med en høj grad af fokus på kompetenceudvikling.

Dit job omfatter:
  • Installation af vores softwareløsninger hos vores kunder
  • Teknisk support på vores softwareløsninger
  • Opsætning og drift af vores softwareløsninger i vores Cloud-center
  • Drift og administration af vores Cloud-datacenter (Servere, firewall, SQL, backup, o. lign.)
Vi forventer at du er teknisk stærk i et Windows-miljø, herunder netværk, servere og databaser, og at du har evnen til hurtigt at kunne danne dig overblik over tekniske problemstillinger, og arbejde struktureret med problemanalyse og løsning. Stillingen indebærer dialog og samspil med vores kunder, og derfor skal du være god til at kommunikere og finde glæde ved kundekontakt.
Om du har mange eller færre års erfaring er af mindre betydning; det vi vægter højest er, at du besidder lysten til at indgå i vores vækstvirksomhed, og at du har et drive for at give vores kunder en god service. Vi forventer, at du udviser stort engagement, at du er grundig og kan arbejde selvstændigt med dine opgaver.

Vi forventer at du har:
  • Uddannelse, som IT-supporter/datatekniker, datamatiker, el.lign.
  • Erhvervserfaring som systemadministrator, IT-konsulent, IT-supporter
  • Erfaring med at arbejde med Microsoft infrastruktur; Netværk, AD, Servere, IIS, SQL
  • Erfaring med SQL-scripting. Powershell kendskab er en fordel
  • Erfaring i at arbejde med Service Desk-systemer og kendskab til ITIL er en fordel

Vi tilbyder:

  • Dynamisk gazelle virksomhed i fortsat vækst
  • Spændende og afvekslende arbejdsopgaver
  • Gode arbejdsforhold og gode kollegaer
  • Fokus på medarbejdertrivsel og medarbejderudvikling
  • Gode udviklings- og karrieremuligheder
  • Løn efter kvalifikationer

Send ansøgning:

Send ansøgning så hurtigt som muligt på PGI+am9iQEluZnJhc29mdC5kazwvYj4=. Ansøgningsfrist er den 15. december 2016. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på telefon 3510 4680 og tale med Allan Thorsen, eller mail til PGI+am9iQEluZnJhc29mdC5kazwvYj4=.

Om Infrasoft
Infrasoft blev etableret i 2005, og vi har specialiseret os i at levere softwareløsninger inden for Service Management, Password Management og Identity Management. Vi har i dag cirka 25 % af de danske Kommuner som kunder og er leverandør til nogle af de største virksomheder i Danmark. Vi har kontor i Aarhus. Læs mere på www.Infrasoft.dk.

Implementeringskonsulent søges

InfraSoft - Service Management, Åbyhøj
 
Hos InfraSoft leverer vi IT Service Management løsninger til store og mellemstore virksomheder i Danmark, både inden for den offentlige og private sektor. Vi er en virksomhed i kraftig vækst, og med base i en ny platform er kundesegmenterne vokset betydeligt, og vi søger derfor flere dygtige konsulenter, som kan hjælpe os med at implementere vores løsninger og rådgive vores kunder. 

Du bliver ansvarlig for at implementere vores løsninger hos nye kunder, udbygge samarbejdet hos eksisterende kunder og flytte dem over på den nye platform. Som konsulent står du blandt andet for at gennemføre designworkshops, lave dokumentation og gennemføre uddannelse hos kunden. Som konsulent balancerer du dine tekniske færdigheder og dit systemkendskab op mod kundens krav og processer. Du bliver ansvarlig for at implementere løsningen, så den matcher kundens behov, og der vil også være behov for at assistere salg med de mere tekniske og detaljerede diskussioner

Vi forestiller os, at du enten har erfaring som implementeringskonsulent med lignende systemer, eller kommer fra en stilling som systemadministrator, hvor du har fået lyst til at bruge dine færdigheder som konsulent. I begge tilfælde vil det være positivt, hvis du har opnået en form for ITIL Certificering og har erfaring i at arbejde med ITSM/Service Desk systemer. 

Jobbet kræver, at du er god til at kommunikere, og at du finder glæde ved kundekontakt. Vi forventer, at du udviser stort engagement, at du er grundig og kan arbejde selvstændigt med dine opgaver. Du tilknyttes vores hovedkontor i Aarhus, men løser opgaver hos kunder i hele landet, hovedsageligt vest for Storebælt. Derfor skal du være indstillet på nogen rejseaktivitet. 

Du kommer til en dynamisk virksomhed i kraftig udvikling, hvor kvalitet og god service står højt på vores agenda. Vi har en uformel omgangstone og et stærkt fællesskab, hvor alle har indflydelse. 

Vi forventer, at du har:  
  • Erfaring som implementeringskonsulent eller systemadministrator
  • Fordel hvis du har erfaring med ITSM/Service Desk løsninger
  • Fordel hvis du har ITIL certificering
  • Erfaring med eller god forståelse for Microsoft infrastruktur som Netværk, AD, Servere, Database
  • Kørekort og egen bil

Vi tilbyder:
  • Dynamisk virksomhed i vækst
  • Spændende arbejdsopgaver og en interessant hverdag
  • Gode arbejdsforhold og gode kollegaer
  • Løn efter kvalifikationer 

Send ansøgning:
Da behovet er her og nu, modtager vi gerne ansøgning og CV så hurtigt som muligt påIGpvYkBpbmZyYXNvZnQuZGs=

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brian Eriksen på telefon 22 11 92 02 eller mail til am9iQGluZnJhc29mdC5kaw==

Om InfraSoft
InfraSoft blev etableret i 2005, og vi har specialiseret os i at levere softwareløsninger inden for IT Service Management, Identity Management og Password Management. Vi har i dag ca. 25% af de danske kommuner som kunder og er leverandør til nogle af de største virksomheder i Danmark. Vi har kontor i Aarhus og på Sjælland.
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne
 
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.