Infrasoft - Service Management

Category Sales Manager til Gazelle virksomhed

Infrasoft er markedsførende i levering af software IT-løsninger til Service Management i Danmark. Vi søger nu en dygtig kollega til vores salgsstyrke, som kan udvikle et nyt markedssegment og sikre vores fortsatte vækst i Danmark inden for Identity & Access Management. IAM er et moderne og veludviklet system, som automatiserer processerne, når virksomheder ansætter nye medarbejdere, flytter medarbejdere eller når de forlader virksomheden. Besøg os på www.infrasoft.dk

Udnyt potentialet og opbyg forretningsområdet 

Som salgskonsulent har du udelukkende fokus på salget og udviklingen af vores IAM-system til kunderne, som er større virksomheder, kommuner og offentlige institutioner i Danmark. Det indebærer, at du styrer salgsprocessen fra start til slut ved at tage kontakt til eksisterende og nye kunder for at aftale et møde, hvor du præsenterer og sælger vores løsninger. En vigtig del af din rolle er kanvas for nye kunder, at udarbejde kontrakter, opdatere CRM-systemet samt andre salgsfremmende aktiviteter. Stillingen er en unik mulighed for at stå i spidsen af forretningsområdet og skabe et solidt salgs- og forretningseventyr samt spille en helt central både intern og ekstern rolle. 

Et stærkt teknisk bagland og bonus uden loft

Vi sørger for, at du bliver trænet og oplært i vores produkter, services og metoder, så du fungerer som kundernes sparrings- og samarbejdspartner samt opererer på både teknisk og kommercielt niveau. Bag dig står desuden et kompetent team af tekniske konsulenter, som også deltager på kundemøder og hjælper med at afklare løsningspecifikke spørgsmål. Vi har et stærkt fællesskab og gode arbejdsforhold, og så tror vi på individuel handlekraft, faglig dygtighed, kvalitet og ærlighed. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer med kørselsordning, samt en særdeles attraktiv bonusordning uden loft. 

Der er flere indgange til stillingen, men vi forventer, at du har:
•minimum et par års erfaring fra en lignende stilling med løsningssalg – gerne af IT-løsninger, men det er ikke et krav 
•teknisk forståelse, så du hurtigt kan få indsigt i vores IAM-system 
•kørekort og gerne bil, og du behersker dansk i skrift og tale samt engelsk på et rimeligt niveau. 

Moden relationsbygger med forretningsforståelse

For at lykkes er det vigtigt, at du har god menneskelig indsigt, forretningsforståelse og en tillidsvækkende natur og professionel fremtræden. Desuden er du i stand til selvstændigt at udvikle forretningsområdet, og du er en stærk kommunikator, der hurtigt formår at opbygge tillid og vedligeholde relationer. Endelig kan du se potentialet i stillingen, og du har ambitioner på både dine egne og vores vegne. 

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Software Salgschef, Flemming Maagaard på 20 72 43 10. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Wang på 88 63 00 74.

Implementeringskonsulent søges

InfraSoft - Service Management, Åbyhøj
 
Hos InfraSoft leverer vi IT Service Management løsninger til store og mellemstore virksomheder i Danmark, både inden for den offentlige og private sektor. Vi er en virksomhed i kraftig vækst, og med base i en ny platform er kundesegmenterne vokset betydeligt, og vi søger derfor flere dygtige konsulenter, som kan hjælpe os med at implementere vores løsninger og rådgive vores kunder. 

Du bliver ansvarlig for at implementere vores løsninger hos nye kunder, udbygge samarbejdet hos eksisterende kunder og flytte dem over på den nye platform. Som konsulent står du blandt andet for at gennemføre designworkshops, lave dokumentation og gennemføre uddannelse hos kunden. Som konsulent balancerer du dine tekniske færdigheder og dit systemkendskab op mod kundens krav og processer. Du bliver ansvarlig for at implementere løsningen, så den matcher kundens behov, og der vil også være behov for at assistere salg med de mere tekniske og detaljerede diskussioner

Vi forestiller os, at du enten har erfaring som implementeringskonsulent med lignende systemer, eller kommer fra en stilling som systemadministrator, hvor du har fået lyst til at bruge dine færdigheder som konsulent. I begge tilfælde vil det være positivt, hvis du har opnået en form for ITIL Certificering og har erfaring i at arbejde med ITSM/Service Desk systemer. 

Jobbet kræver, at du er god til at kommunikere, og at du finder glæde ved kundekontakt. Vi forventer, at du udviser stort engagement, at du er grundig og kan arbejde selvstændigt med dine opgaver. Du tilknyttes vores hovedkontor i Aarhus, men løser opgaver hos kunder i hele landet, hovedsageligt vest for Storebælt. Derfor skal du være indstillet på nogen rejseaktivitet. 

Du kommer til en dynamisk virksomhed i kraftig udvikling, hvor kvalitet og god service står højt på vores agenda. Vi har en uformel omgangstone og et stærkt fællesskab, hvor alle har indflydelse. 

Vi forventer, at du har  
  • Erfaring som implementeringskonsulent eller systemadministrator
  • Fordel hvis du har erfaring med ITSM/Service Desk løsninger
  • Fordel hvis du har ITIL certificering
  • Erfaring med eller god forståelse for Microsoft infrastruktur som Netværk, AD, Servere, Database
  • Kørekort og egen bil

Vi tilbyder
  • Dynamisk virksomhed i vækst
  • Spændende arbejdsopgaver og en interessant hverdag
  • Gode arbejdsforhold og gode kollegaer
  • Løn efter kvalifikationer 

Send ansøgning
Da behovet er her og nu, modtager vi gerne ansøgning og CV så hurtigt som muligt påIGpvYkBpbmZyYXNvZnQuZGs=

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brian Eriksen på telefon 22 11 92 02 eller mail til am9iQGluZnJhc29mdC5kaw==

Om InfraSoft
InfraSoft blev etableret i 2005, og vi har specialiseret os i at levere softwareløsninger inden for IT Service Management, Identity Management og Password Management. Vi har i dag ca. 25% af de danske kommuner som kunder og er leverandør til nogle af de største virksomheder i Danmark. Vi har kontor i Aarhus og på Sjælland.
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne
 
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.