Nilex kundeservice løsning

Få et moderne kundeservice- og opgavesystem, der hjælper jer med at skabe den gode kundeoplevelse. 

Og som gør det enkelt at yde professionelt service og support.


 
NSP Service Desk
 

Sæt fokus på god service

Det skal være nemt og simpelt at få hjælp. Kunden henvender sig ét sted, uanset hvilken problemstilling, der er tale om. 
Vi kalder det Single-Point-of-Contact


Help desk - SIngle Point of Contact
 

Vi valgte at investere i Nilex, fordi det er brugervenligt og hurtigt at implementere. 

Samtidigt kan systemet bruges af forskellige serviceområder i organisationen. 


Martin Rømer, Service Desk koordinator hos UCL


Læs mere

Flere servicekanaler

Med Multi Channel Support får kunden mulighed for at vælge den servicekanal, som passer bedst.

Henvend dig til kundeservice via forskellige supportkanaler.

Cloud løsning - kør fra skyen

Vi sørger for installation, vedligeholdelse og backup af løsningen. 

Så kan I fokusere på at levere en god og professionel service. 

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
 
Help Desk funktion
Cloud
Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk funktion
Process og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne
 
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.