Help Desk løsning

 
Vores Help Desk løsning gør det enkelt at yde professionelt It-support eller anden form for teknisk service.
Løsningen er bygget på de nyeste teknologier HTML 5 og har et enkelt og brugervenligt design.

Sagshåndtering
Opgavestyring
Workflow & Automation
Vidensdatabase
Udstyrsdatabase
Mobile App

 

Enkelthed og brugervenligt

Vi har i vores løsning fokus på brugervenlighed, modernitet og intelligente funktioner.
Vi gør hverdagen nemmere for supportere.

Det handler om at kunne give kunderne en overbevisende serviceoplevelse.
Gode arbejdsprocesser og et tilpas niveau af information. 


Mobilitet

Få fuld mobilitet i din opgavestyring ved at anvende vores Nilex App


Offline mode i Help Desk

Moderne Help Desk løsning

Se vores video om hvordan Nilex Service Platform hjælper dig med at kunne levere en effektiv service og support til dine kunder

Moderne Service platform
Effektive processer
Automation og mobilitet

 

Multi Channel Support

Gør det nemt for kunderne at rekvirere en service hos dig gennem en af vores servicekanaler.

Vær tilstede hvor jeres kunder er.
 

Henvend dig til kundeservice via forskellige supportkanaler.

Informationsflow

Kunden bør opleve en struktureret og relevant information undervejs i serviceforløbet. 
Vi hjælper med en automatisering af dit informationsflow.


Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
 
Help Desk funktion
Cloud
Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk funktion
Process og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne
 
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.