Nilex vidensdatabase


Kunder og brugere kan selv kan løse simple problemstillinger med hjælp fra de artikler, der er lagt ud på selvbetjeningsportalen. Det er ofte hurtigere selv at finde en vejledning selv i stedet for at skulle kontakte support-afdelingen.

Fuldtekst søgning
Videnskategorisering
Forskellige typer artikler
Rettighedsstyring


Nilex Vidensdatabase - smarte søgninger

Intern vidensdatabase for service-afdelingen

Med smarte søgefunktioner lige ved hånden, er det nemt for service-afdelingens medarbejdere at finde relevante oplysninger og vejledninger i vidensdatabasen. Dette gør arbejdets hurtigere for supportmedarbejderen, og kunden får hurtigere svar på sine henvendelser.

Nilex Knowledge Base fra Infrasoft

Enkelt at tilføje nyt materiale

Fra brugerfladen kan du, hvis du har rettighed til det, oprette og ændre i vidensartiklerne. Du ser resultatet af dit arbejde med det samme, og med den indbyggede teksteditor er det nemt at oprette vidensartikler med formatteret tekst og indsæt både billeder, screenshots og video.


Det er nemt at oprette artikler

Indsæt screenshots i artklerne med Copy & Paste

Kommentar funktion med opbygning af tråd


Du kan vælge at publisere artiklen som intern eller som ekstern. Er den intern, så ses den kun af servicemedarbejderne. Er den ekstern, så publiseres den på selvbetjeningsportalen, og vil være synlig for kunder/brugere.


Den centraliserede IT-organisation har betydet store besparelser og givet en mere professionel organisation med øget specialisering 
og højere kompetenceniveau. Fremfor alt kan IT-afdelingen nu yde en bedre og hurtigere support takket 
være dygtige medarbejdere og Nilex Service Management. 

Claus Munk, IT Driftschef, Bornholms Regionskommune



Knowledge artikler

Vidensdatabasen kan opbygges med forskelligt indhold, og informationen kan struktureres alt efter behov i forskellige knowledge-formularer. Vidensdatabasen er opbygget så den er nem at administrere

  • Opret egne knowledge-kategorier
  • Lav egne knowledge-typer
  • Rating-system

Type: Q&A indlæg
Nilex Knowledge Base - embedded Video

Type: Simpelt indlæg
Nilex Vidensdatabase - moderne og intuitivt

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk sagsstyring og opgavehåndtering
Help Desk selvbetjeningsportal
Service Desk Knowledge Base
Service Desk Service Katalog
Help Desk App til Mobile & Tablet
Help Desk rapporter
 
Help Desk shared service platform
Nilex Service Platform Cloud tjeneste
Service Desk med Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk med sociale medier integration
Servcice Desk processer og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne