Nilex vidensdatabase

I vidensdatabasen kan kunder og ansatte finde vejledninger,beskrivelser og manualer. Det kan nogen gange være hurtigere at finde en vejledning selv istedet for at skulle kontakte Service Desk.

  • Web baseret med responsiv design, som tilpasser sig smartphone/tablet
  • Knowledge Kategorisering
  • Knowledge typer, FAQ, Q&A, Simpelt indlæg, osv..
  • Moderne knowledge fritekstsøgning
  • Vælg at oprette artikler som intern/ekstern
Kunder og brugere kan selv kan løse simple problemstillinger med hjælp fra de artikler, der er publiseret på kundeportalen.

Vidensdatabase for service-afdelingen

Med smarte søgefunktioner lige ved hånden, er det nemt for serviceafdelingens medarbejdere at finde relevante oplysninger og vejledninger i vidensdatabasen.

Enkelt at tilføje nyt materiale

Fra brugerfladen kan du, hvis du har rettighed til det, oprette og ændre i vidensartiklerne. Du ser resultatet af dit arbejde med det samme, og med den indbyggede teksteditor er det nemt at oprette vidensartikler med formatteret tekst og indsæt både billeder, screenshots og video.


  • Det er nemt at oprette artikler
  • Indsæt screenshots i artklerne med Copy & Paste
  • Kommentar funktion med opbygning af tråd

Du kan vælge at publisere artiklen som intern eller som ekstern. Er den intern, så ses den kun af servicemedarbejderne. Er den ekstern, så publiseres den på selvbetjeningsportalen, og vil være synlig for kunder/brugere.


Den centraliserede IT-organisation har betydet store besparelser og givet en mere professionel organisation med øget specialisering 
og højere kompetenceniveau. Fremfor alt kan IT-afdelingen nu yde en bedre og hurtigere support takket 
være dygtige medarbejdere og Nilex Service Management. 

Claus Munk, IT Driftschef, Bornholms Regionskommune



Knowledge artikler

Vidensdatabasen kan opbygges med forskelligt indhold, og informationen kan struktureres alt efter behov i forskellige knowledge-formularer. Vidensdatabasen er opbygget så den er nem at administrere

  • Opret egne knowledge-kategorier
  • Lav egne knowledge-typer
  • Rating-system

Type: Q&A indlæg

Type: Simpelt indlæg

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
 
Help Desk funktion
Cloud
Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk funktion
Process og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne