Håndter sociale medier med Nilex Service Platformen

Vores sociale kontaktcenter forener jeres sociale samtaler fra Chat, Facebook og Twitter i Nilex Service Platformen. Dette gør det nemt og overskueligt at tildele samtalerne til en ansvarlig person, som kan besvare de forskellige indlæg.


 
ServiceDesk - Facebook

Facebook

Vores Facebook integration giver dig mulighed for at få vægopslag og beskeder oprettet som sager i Nilex. Serviceteamet kan herefter besvare indlægget i Facebook uden at skulle forlade Nilex.

ServiceDesk - Twitterikon

Twitter

Med Twitter til Nilex, kan du nemt samle og besvare tweets fra dine kunder og slutbrugere. Det giver også mulighed for at overvåge Twitter for samtaler der omhandler din virksomhed og dine produkter, og oprette disseTwitter indlæg som sager i Nilex.

ServiceDesk - chatfunktion

Chat

Vores indbyggede chat-funktion giver dine kunder og brugere i din virksomhed øjeblikkelig adgang til at chatte med service-afdelingen. Chat-dialogen kan direkte overføres til en opgave i Nilex. Så har man nemt dokumenteret, hvad man har drøftet og aftalt på Chat.


Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
 
Help Desk funktion
Cloud
Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk funktion
Process og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne