Nilex Service Katalog


Med servicekataloget kan service-afdelingen vise sine kunder eller brugere hvilke varer og ydelser man kan tilbyde. Fordelen er at man ved hjælp af servicekataloget kan forenkle og strukturere bestillingsprocessen.


Nilex Service Katalog fra Infrasoft
Nem tilpasning af varer og ydelser

Hver vare eller ydelse i servicekataloget bygges op med de nødvendige tekster, billeder og input-felter med valgbare optioner.


Nilex Service Katalog - Bestil Hardware
Hardware: iPhone

Nilex Service Katalog - Bestil varer
Godkendelses-proces

På hver vare eller ydelse i servicekataloget kan der sættes en godkender på, som enten skal godkende eller afvise bestillingen.

Personen som skal godkende eller afvise bestillingen modtager en e-mail, hvor man kan se serviceordrens detaljer.
Herefter er det bare at klikke godkend eller afvis.


Nilex Service Katalog
Opret nye varer eller ydelser med 5 trins wizard

Det er nemt at oprette og tilpasse service-enheder i servicekataloget. 
Følg 5 enkle trin i en Wizard, og tilpas undervejs både navn, tekst, pris, godkender og nødvendige input-felter.

Nilex Service Katalog - Wizard

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk sagsstyring og opgavehåndtering
Help Desk selvbetjeningsportal
Service Desk Knowledge Base
Service Desk Service Katalog
Help Desk App til Mobile & Tablet
Help Desk rapporter
 
Help Desk shared service platform
Nilex Service Platform Cloud tjeneste
Service Desk med Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk med sociale medier integration
Servcice Desk processer og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne