Nilex Service Katalog

Med servicekataloget kan serviceafdelingen vise sine kundere eller brugere hvilke varer og ydelser man kan tilbyde. Fordelen er at man ved hjælp af servicekataloget kan forenkle og strukturere bestillingsprocessen.

Nilex Service Katalog fra Infrasoft
Tilpasning af varer og ydelser

Hver vare eller ydelse i servicekataloget bygges op med de nødvendige felter og valgbare optioner til konfigurationen.


Nilex Service Katalog - Bestil Hardware
Hardware: iPhone

Nilex Service Katalog - Bestil varer
Godkendelses-proces

Du kan på hver enhed i servicekataloget sætte en godkender på, som aktivt skal enten godkende eller afvise bestillingen.
Personen som skal godkende modtager en e-mail, hvor man nemt kan se serviceordrens detaljer.
Herefter er det bare at klikke godkend eller afvis.

Nilex Service Katalog
Opret nemt med 5 trin Wizard

Det er nemt at oprette og tilpasse service-enheder i servicekataloget. 
Følg 5 enkle trin i en Wizard, og tilpas undervejs både navn, pris, godkender, datamodel og nødvendige inputfelter.

Nilex Service Katalog - Wizard

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk sagsstyring og opgavehåndtering
Help Desk selvbetjeningsportal
Service Desk Knowledge Base
Service Desk Service Katalog
Help Desk App til Mobile & Tablet
Help Desk rapporter
 
Help Desk shared service platform
Nilex Service Platform Cloud tjeneste
Service Desk med Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk med sociale medier integration
Servcice Desk processer og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne