Nilex Self Service Portal

Giv en god serviceoplevelse til kunder og ansatte ved hjælp af vores moderne og brugervenlige selvbetjeningsportal. Selvbetjeningsportalen er i responsivt design, og tilpasser sig automatisk til Smartphone og Tablet skærmstørrelse.

Nilex Self Service Portal fra Infrasoft

Selvbetjeningsportal

På portalen kan kunder eller ansatte nemt ved hjælp af web-formularer rette henvendelse til serviceafdelingen. Man kan nemt følge sine sager og skrive frem og tilbage med service-afdelingen, som aflæses i en overskuelig dialogtråd.

Indsend sag og mine sager
Vidensdatabase
Servicekatalog
Opslagstavle


Nilex Service Desk selvbetjeningsportal fra Infrasoft

"Vi undersøgte markedet for IT Service Management løsninger, og vi valgte Nilex, fordi løsningen havde en god veludbygget funktionalitet 
og var langt billigere end de løsninger, vi sammenlignede med. Vi fik, helt enkelt, mest for pengene ved at vælge Nilex."

Lars Andersen, Chef for ServiceDesk, Bornholms Regionskommune



Vidensdatabasen

I vidensdatabasen kan kunder og brugere selv finde vejledninger, manualer og andre artikler, som kan afhjælpe deres problem. 
Kunden får hjælp med det samme, og service-afdelingen vil modtage færre henvendelser.

Nilex Service Platform - Self Service Knowlegde Base

Servicekataloget

Service Kataloget viser de produkter og ydelser, som serviceafdelingen kan levere. Varer og ydelser i kataloget kan enten være forhånds-godkendt, og kan bestilles direkte. Udvalgte varer/ydelser sættes op til at skulle gennem en godkendelsesproces. 

Nilex Service Platform - Selvbetjeningsportal med service katalog
Læs om Servicekataloget
Driftsmeddelelser på opslagstavlen

Vigtig information om driftssituationen lægges ud på selvbetjeningsportalens opslagstavle, hvor kunder og brugere kan læse meddelelserne.

Nilex Service Platform - Self Service driftmeddelelser

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk sagsstyring og opgavehåndtering
Help Desk selvbetjeningsportal
Service Desk Knowledge Base
Service Desk Service Katalog
Help Desk App til Mobile & Tablet
Help Desk rapporter
 
Help Desk shared service platform
Nilex Service Platform Cloud tjeneste
Service Desk med Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk med sociale medier integration
Servcice Desk processer og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne