Nilex sags- og opgavestyring

Nilex Service Platform er en yderst moderne og fremtidssikret software løsning, som hjælper jeres service & support team med at udføre effektiv sagsstyring og opgavehåndtering.

Nilex kan på grund af sin tilpasningsevne anvendes af mange forskellige typer virksomheder. Både private og offentlige virksomheder anvender vores løsning, og vi leverer både til mindre virksomheder og store komplekse organisationer.

Nilex Platformen spænder bredt i sin anvendelse som system til kundeservice, ITIL Service Desk, It Help Desk, sagsstyring hos Human Ressource og opgavestyring hos pedeller, håndværkere og Facility afdelinger mv. 


Help Desk overview

Skaber overblik over sager og opgaver

Med Nilex kan I samle alle henvendelser fra kunder og brugere på ét sted, hvilket giver et fantastisk overblik over det samlede antal sager, der skal håndteres. Systemet hjælper jer med, hurtigt og nemt, at placere opgaven hos den person, der både har tid og besidder de rette kompetencer til at løse opgaven.

Dialog i én samlet tråd

Al kommunikation fra sagen, udgående såvel som indgående, logges automatisk i en tråd på den enkelte sag. Dette sikrer, at både Sagsbehandler og Bruger hurtigt kan få overblik over, hvilke informationer og hvilke aftaler, der knytter sig til sagen.

Sagsbehandleren modtager automatisk en notifikation, når Brugeren skriver til sagen.

Sagsbehandleren kan skrive interne noter på sagen, som ikke er synlig for Kunden eller Brugeren. Kun serviceorganisationen har adgang til at læse de interne noter på sagen, og kan hermed dele intern viden omkring den enkelte sag på selve sagen.

Help desk egne sager
Service Desk system i HTML5

Responsivt design i HTML5

Nilex Help Desk er bygget på den moderne teknologi, HTML5, hvilket giver platformen et responsivt design. Det betyder, at løsningens brugerflade tilpasser sig størrelsen på din skærm.

Smart Eye funktionen

Nilex Smart Eye er en funktion, gør det nemt at læse opgavebeskrivelsen uden at være nødsaget til først at skulle åbne sagen. 

Du skal blot stryge musen henover sagen, så får du en forhåndsvisning af indholdet. Flytter du musen væk, forsvinder forhåndsvisningen igen.  

Når en af dine sager modtager en meddelelse, notificeres du automatisk i systemets opdateringsliste samtidig med, at du modtager en e-mail med information herom.
Smart Eye i Help desk

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
 
Help Desk funktion
Cloud
Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk funktion
Process og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne