Nilex Rapporter

Det kan være afgørende for en serviceafdeling at kunne måle sit serviceniveau og måle om kundetilfredsheden er god eller dårlig. Nilex Service Platformen gemmer automatisk alle data om jeres servicehenvendelser og opgaver. 

Med servicedata, som opbygges over tid, kan I nemt få vist rapporter med nøgletal om opgavehåndteringen, fordelinger og om I opfylder serviceniveauet.


Benytter I Service Level Agreements i Nilex, så kan løsningen give jer information om, hvorvidt I leverer de forventede responstider og løsningstider på alle eller udvalgte services. Gode og ensartede responstider og løsningstider er oftest vigtige for den gode kundeoplevelse.
Nilex Service Desk rapporter
Nilex Service Desk Analytics

Få indsigt med rapporter

Få et indblik i, hvordan jeres servicehenvendelser og opgaver fordeler sig på forskellige services og kunder.

Rapportering på

  • Servicehenvendelser
  • Opgavehåndtering
  • Service Level Agreements
  • Kundetilfredshed (Brugerundersøgelse)
 
Rapportfunktionen giver indsigt i fordelinger og serviceniveau. Information som giver værdi i enhver serviceafdeling, der ønsker at finde ud af, hvordan og på hvilke områder kundeoplevelsen kan forbedres.

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk sagsstyring og opgavehåndtering
Help Desk selvbetjeningsportal
Service Desk Knowledge Base
Service Desk Service Katalog
Help Desk App til Mobile & Tablet
Help Desk rapporter
 
Help Desk shared service platform
Nilex Service Platform Cloud tjeneste
Service Desk med Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk med sociale medier integration
Servcice Desk processer og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne