Brugerundersøgelse (Survey)

Det kan være svært at vide, hvordan ens kunder opfatter den service, de modtager. Derfor har vi indbygget en funktion, som gør det muligt at få respons og feedback fra kunderne.

  • Send Survey e-mail når en sag afsluttes
  • Syntes godt om funktion
  • Survey rapporter

Survey rapport

Med Survey Rapporten er det nemt og overskueligt at danne sig et overblik over besvarede spørgeskemaer. Her kan I vælge at få vist fordelingen af svarene ved hjælp af tekst og diagrammer. Når en given tilfredshedsundersøgelse er fuldført, kan I vælge at publicere denne, så brugerne via kundeportalen også kan finde information omkring resultatet af undersøgelsen.

Brugertilfredshed
Screenshot - Survey

Undersøgelse af brugertilfredshed

Ofte viser det sig, at den service, man leverer, bliver opfattet anderledes end forventet. Det er dog ikke altid, at man bliver gjort opmærksom på dette, hvorfor det kan være svært at forbedre servicen. 

Det er derfor altid vigtigt at undersøge kundernes opfattelse af den service, de modtager. Det kan man gøre i Nilex ved hjælp af spørgeskemaer, som automatisk sendes til kunden efter en afsluttet servicehenvendelse.

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
Help Desk funktion
 
Help Desk funktion
Cloud
Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk funktion
Process og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne