Nilex Asset Management

 
Nilex er en komplet løsning til at udføre Asset Management med at registrere, organisere og vedligeholde data om virksomhedens samlede udstyr. 

Vi samler alle informationer i en central database, hvorfra både ServiceDesk, andet servicepersonale og ledelse kan søge og skabe sig overblik.

Systemet kan rumme enhver type information som for eksempel udstyrets navn, type, model, købsdato, leverandør, garanti, pris, placering, osv..

  • Registrering og vedligehold af virksomhedens udstyr/Assets
  • Enkel søgning, sortering og visning af udstyr
  • Skab relationer mellem udstyr (main/sub)
  • Skab relation mellem udstyr og bruger

Det sikrer at kravene til hardware og software overholdes, det øger sikkerheden og reducerer omkostningerne gennem en brugervenlig og pålidelig asset management løsning.
Nilex Asset Management, CMDB
Med Asset Management løsningen får du et godt overblik over organisationens udstyr.
Organizer

Organizer

Organisér og track software &
hardware aktiviteter

Daily Maintenance

Vedligeholdelse

Simplificér den daglige 
vedligeholdelse

Time Management

Time Manager


Administrér kritiske &
tidsfølsomme aftaler

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk sagsstyring og opgavehåndtering
Help Desk selvbetjeningsportal
Service Desk Knowledge Base
Service Desk Service Katalog
Help Desk App til Mobile & Tablet
Help Desk rapporter
 
Help Desk shared service platform
Nilex Service Platform Cloud tjeneste
Service Desk med Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk med sociale medier integration
Servcice Desk processer og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne