Nilex Service og Support Platform

 
Nilex Service Platform er et moderne og fleksibelt opgavesystem, som gør det enkelt at yde professionelt service og support, når en kunde eller bruger henvender sig. Henvendelserne registreres i Nilex, hvorefter de tildeles den rette opgaveløser eller det rette team.

Med en stærk serviceplatform, der sikrer struktur og proces, er det ganske nemt, også når der kommer mange henvendelser.

 
Help desk - SIngle Point of Contact

"Vi valgte Nilex til at gennemføre vores Shared Service strategi på grund af systemets brugervenlighed og enkle implementering. Vi valgte også Nilex, fordi vi siden 2008 har haft et godt samarbejde med Infrasoft, som er meget lydhøre over for vores ønsker og tanker."

Martin Rømer, University College Lillebælt

Læs mere om Nilex funktioner

 
Help Desk sagsstyring og opgavehåndtering
Help Desk selvbetjeningsportal
Service Desk Knowledge Base
Service Desk Service Katalog
Help Desk App til Mobile & Tablet
Help Desk rapporter
 
Help Desk shared service platform
Nilex Service Platform Cloud tjeneste
Service Desk med Service Level Agreement
Asset Management
Help Desk med sociale medier integration
Servcice Desk processer og Business Rules
 
Har du spørgsmål, giver vi dig gerne et kald

Har du spørgsmål til vores produkter eller ønsker du at høre nærmere, giver vi dig gerne et uforpligtende opkald. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde og indsende formularen, så vil en af vores medarbejdere kontakte dig. 

* Disse felter skal udfyldes for at modtage et opkald fra os


Få svar på dine spørgsmål her:
 
Navn
*
Virksomhed
*
E-mail
*
Telefon
*
Emne